IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.
 

Cum puteți returna un produs?

1. Procedura de returnare a produselor - PERSOANE FIZICE

Conform OUG 34/2014, Art. 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Notificarea de retragere (descarca modelul de aici) se trimite datata si semnata de catre consumator, prin posta pe adresa:

SC EOS Corporation SRL
Str. Romana nr.88, Ploiesti, 100154
Prahova, Romania,

sau la email office@eosclimatizare.ro. 

In situatia mentionata aici dvs. veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura.
 
EOS Corporation SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 de zile. Taxa aferenta transportului (tur-retur) cade in sarcina cumparatorului, banii vor fi restituiti in maxim 14 zile lucratoare de la data primirii returului. Banii se vor returna in contul bancar pe care il va pune la dispozitie cumparatorul.
 
De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produselor, fara cheltuielile initiale de livrare !
Cheltuielile de expediere in cazul unui retur de produse vor fi suportate de catre dvs !
Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original, fara urme de deteriorare !
 
Prin desigilarea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele de catre EOS Corporation SRL, inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dvs, in consecinta produsele desigilate nu mai pot fi returnate, in conformitate cu OUG 34 / 2014 art. 16 pct. d și e.
 

2. Procedura de returnare a produselor - PERSOANE JURIDICE

In cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatilor, organizatilor, societatilor, etc., care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare, cu exceptia perioadei de returnare care este de 3 zile lucratoare. Returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile lucratoare de la confirmarea returnarii de catre EOS Corporation SRL, iar perioada maxima de returnare a baniilor este de 30 de zile.
 
Procedura de returnare este identica cu cea destinata persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea in prealabil a formalarului mai sus prezentat prin e-mail sau posta. Returnarea baniilor se va face doar prin virament bancar, indiferent de modalitatea de plata initiala.
 

3. NU se pot returna urmatoarele produse:

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau care nu respecta termenii de garantie;
- Produse care nu respecta termenii si conditiile certificatului de garantie;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
- Produse desigilate precum produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale;
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati;
- Produse primite cadou la alte produse, doar cu conditia unei noi achizitii;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma.
 
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) vor fi inlocuite fara alte costuri in termen de 48 de ore de la receptie, cu conditia ca produsul sa fie impachetat complet, exact ca in momentul ridicarii sau livrarii dar numai cu conditia notificarii prealabile in scris prin modalitatile de mai sus. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie de 14 zile, conform Legii 449/2003. EOS Corporation SRL poate percepe taxe suplimentare pentru primirea spre retur a produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
 

4. Returnarea produselor peste perioada legala de returnare de 14 zile

 ATENTIE! Nu avem obligatia legala de a accepta returul comenzilor peste termenul de 14 zile stabilit de lege !
 
- Se por returna, ca exceptie, doar anumite produse care au fost primite cu maxim 14 zile peste perioada legala de retur.
- Produsele aferente unor comenzi care au depasit perioada legala de returnare de 14 zile, pot fi acceptate numai in anumite cazuri si numai cu o penalizare aplicata la valoarea totala de facturare a comenzii dvs!
- Valoarea penalizarii se calculeaza in functie de adaosul produsului si pierderile legate de vanzarea ca produs resigilat.
- Valoarea minima de penalizare este de 15%, iar cea maxima de 30%.
- Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisa pe e-mail impreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore (2 zile lucratoare).
- Termenul de returnare al banilor in cazul in care perioada de returnare legala a fost depasita este de maximum 30 de zile !
 

5. Adresa pentru returnarea produselor

Produsele vor fi returnate exact asa cum au fost livrate / primite de catre dvs, cu toate produsele / documentele incluse, dupa confirmarea de primire de catre noi a cererii dvs. de retur (reply la e-mailul de retur) sau telefonic. Adresa de retur conform conditiilor de mai sus, este:
 
EOS Corporation SRL
Str. Romana nr. 88, Ploiesti, 100154
Prahova, Romania
Telefon: +40 751.149.715
E-mail: office@eosclimatizare.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00 - 17:30
 
Recomandam ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier rapid nu se vor trimite cu RAMBURS!
Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face numai prin transfer bancar !
Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat rapid, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele care au fost ambalate necorespunzator, pierdute sau deteriorate de catre seviciul postal sau serviciul de curierat rapid in timpul transportului catre noi.
 
Orice conflict aparut intre EOS Corporation SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.