Garantia produselor
Firma EOS Corporation SRL, asigura buna functionare a produselor comercializate in perioada de garantie, conform prezentului certificat, si in perioada de post-garantie, pe baza unui contract de service post-garantie. In perioada de garantie, firma EOS Corporation SRL suporta in totalitate contravaloarea pieselor de schimb necesare.
Perioada de garantie a produsului incepe in momentul incheierii actului de vanzare.
Prezentul certificat atesta garantia asigurata produsului de catre
EOS Corporation SRL, in conformitate cu prevederile
O.G. 21/1992 cu modificarile si completarile ulterioare
H.G.449/2003.
In cazul in care defectiunea produsului nu poate fi remediata sau in conditiile in care durata de nefunctionare, cauzata de eventualele deficiente aparute in perioada de garantie, depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea cumparatorului, produsul va fi inlocuit de catre vanzator.
I. Conditii de acordare a garantiei
1. Cumparatorul prezinta certificatul de garantie al produsului si factura cu care a fost achizitionat.
2. Sigiliul de protectie al produsului nu a fost indepartat.
3. Cumparatorul respecta cu strictete instructiunile privind manipularea, instalarea, utilizarea si intretinerea produsului cuprinse in manualul de utilizare sau alt material informativ care insoteste produsul
4. Cumparatorul se obliga sa asigure spalarea filtrelor din unitatea interioara a aparatului o data la doua saptamani asa cum este descris in manualul de operare si utilizare.
5. Cumparatorul se obliga sa efectueze instalarea aparatelor achizitionate cu echipa proprie a vanzatorului sau cu o firma autorizata de catre vanzator.
Nerespectarea uneia din aceste conditii atrage anularea garantiei.
II. Pierderea garantiei intervine in urmatoarele cazuri:
1. Deteriorari si defectiuni datorate transportului, depozitarii sau manipularii necorespunzatoare efectuate de cumparator.
2. Defectiuni provocate de cumparator prin utilizarea sau operarea gresita sau prin nerespectarea instructiunilor de instalare si utilizare din manualul de operare si utilizare al aparatului.
3. Defectiuni aparute datorita prezntei corpurilor straine, insecte sau alte vietuitoare in interiorul aparatului.
4. Defectiuni aparute in urma:
• conectarii aparatului la o retea electrica cu intreruperi frecvente de alimentare;
• conectarii aparatului la prize improvizate sau in extensii multiple;
• introducerii sau scoaterii conectorilor aparatului in timpul functionarii;
• amplasarii aparatului in conditii necorespunzatoare de temperatura si umiditate;
• lovirii aparatului.
5. Distrugerea sigiliului aparatului.
6. Daca seria de fabricatie a aparatului nu corespunde cu ce din certificatul de garantie, este deteriorata sau modificata.
7. Defectiuni si pagube provocate aparatului de catre incendii, accidente, neglijente in utilizare.
8. Defectiuni si pagube provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc).
9. Pierderea certificatului de garantie.
10. Folosirea de piese de schimb neagreate de firma EOS Corporation SRL
11. Folosirea aparatului de aer conditionat in regim de racire sau incalzire in afara domeniului de temperatura specificat mai jos ( conform cu fisa tehnica a aparatului ):
Atentie! Nu se inlocuiesc gratuit in perioada de garantie telecomenzile defecte datorita neschimbarii la timp a bateriilor, varsarii accidentale de lichide pe suprafata acestora, distrugerii tastaturii sau a afisajului electronic prin actionare exagerata ca intensitate si forta sau care prezinta urme de lovituri. Garantia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor precum si asupra tuturor subansamlelor casabile ce intra in componenta produselor achizitionate.
Deteriorarile de genul zgarieturilor, socurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, nu fac obiectul garntiei.
Cumparatorul are obligatia de a inlocui periodic bateriile de la telecomanda, la fiecare 12 luni de la cumpararea aparatului. Cumparatorul va suporta toate costurile oricarei solicitari nefondate a service-ului (folosirea necorespunzatoare, intretinera necorespunzatoare, lipsa alimentarii electrice a aparatului, utilizarea necorespunzatoare a telecomenzii).
La incheierea perioadei de garantie sau in cazul pierderii garantiei (conform prevederilor de la punctul II), vanzatorul va asigura piesele de schimb necesare contra cost, pe intreaga durata medie de utilizare a produsului.
III. Interventii in perioada de garantie
Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumparatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in functionare.
Drepturile cumparatorului sunt asigurate conform OG 21/1992 cu modificarile si completarile ulterioare HG 786/1996 si HG 449/2003.